اگه زوج هستید بدون بچه .
سلام. من ۳۴ سالمه. دنبال دوست خانم در رده سنی سی سال به بالا در فرانکفورت هستم. لطفا اگر فقط این شرایط رو دارید پیام بدید. ممنون
اومدم اینجا که با آدمای جدید آشنا شم و چند تا دوست خوب پیدا کنم 😊 برای کافه رفتن، پیادهروی و یه گپ ساده و خودمونی.
سلام، دانشجو هستم و تازهوارد تورنتو. دوست دارم با افراد مثبت و اجتماعی برای گپ، قهوه، پیادهروی، باشگاه و فعالیتهای تفریحی آشنا بشم. خوشحال میشم پیام بدید.
سلام من فرانسه زندگی میکنم نزدیک مرز المان ولی نمیتونستم از لیست کشورها فرانسه رو انتخاب کنم. خوشحال میشم دوست هایی پیدا کنم که در کنارشون شاد باشم
تو این دوره زمونه خارج بودن خیلی خیلی سخته بیاید در کنار هم باشیم
سلام. دوستان از اتاوا میخوایم یه گروه دورهمی داشته باشیم ب
لطفا اگه زوج هستيد و پايه دورهمي تفريح هستيد عضو بشيد ☺️
فقط حال دلتون خوب باشه